تا چه زمانی می توانم کالای خریداری شده را پس بدهم ؟

خریداران می توانند درخواست تست یا عدم تست محصول خریداری شده خود را قبل از ارسال از طریق صفحه تسویه حساب در هنگام پرداخت وجه برای ما ارسال کنند. سپس تیم پشتیبانی کالای خریداری شده آنها را قبل از ارسال تست می کند تا از سلامت آن مطمئن گردند.

تمامی کالاهای خریداری شده توسط مشتریان از لحاظ فیزیکی و ظاهری قبل از ارسال بازبینی می‌شوند. به همین دلیل تمامی کالاها بدون وجود هرگونه نقصان در شکل ظاهری کالا و یا جعبه آن برای مشتریان ارسال می شوند. لذا در صورت عدم درخواست تست و خرابی داخلی کالا (به معنی عدم کار کردن آن) و سالم بودن ظاهر و جعبه آن با توجه به وجود امکان درخواست تست کالا قبل از دریافت توسط مشتری، امکان مرجوع کردن آن و بازگشت وجه وجود ندارد. ظاهر فیزیکی تمامی کالاهای خریداری شده از لحاظ جعبه و بسته بندی کاملاً و به دقت بازبینی می شوند و هیچگونه کالای با ظاهر آسیب دیده برای مشتری ارسال نمی شود.

فروشگاه اینترنتی زاتوپا هیچگونه مسوولیتی در قبال آسیب دیدگی بسته ها از طرف پست ندارد.

لازم به ذکر است که خریدار می تواند تا 24 ساعت بعد از دریافت کالای تست شده، در صورت خرابی درونی کالا (عدم کار کردن آن بدون آسیب فیزیکی به کالا و جعبه و وسایل داخل بسته بندی) از طریق فرم تماس با ما و یا ایمیل به info@za2pa.ir درخواست کتبی خود را به فروشگاه اعلام داشته فروشگاه نسبت به تعویض آن کالا با کالای مشابه اقدام می نماید، هزینه بازگرداندن آن به عهده فروشگاه اینترنتی زاتوپا  نبوده و مشتری خود آن را پرداخت می نمایند.

تبصره 1- در صورت عدم وجود کالای خریداری شده مشتری در انبار فروشگاه، طرفین می توانند با توجه به درخواست مشتری نسبت به عودت وجه ایشان و یا ارسال کالای مشابه اقدام نمایند.

تبصره 2- در صورت وجود تفاوت قیمت بین کالای خریداری شده مشتری در خریدی که درخواست عودت داده اند و کالای مورد نظرشان برای تعویض، هر کدام از طرفین با توجه به تفاوت قیمت کالاها، موظف به پرداخت مابه‌التفاوت کالای دوم به طرف مقابل خود می باشند.

پیام در واتساپ