اعلام خرابی دستگاه

مشتریان گرامی تا 24 ساعت پس از خرید کالا، مهلت تست محصول خود را دارند. در این بازه زمانی می توانند با تکمیل فرم اعلام خرابی دستگاه از طریق این لینک ، وجه پرداختی خود را به صورت کامل دریافت نمایید. بدیهی است پس از پایان مهلت 24 ساعته فروشگاه زاتوپا هیچ مسئولیتی در قبال خرابی دستگاه نخواهد داشت.

محصولات ارسال شده همگی دارای ظاهر و بسته بندی سالمی هستند و قبل از ارسال تست می شوند، مگر در مواردی که مشتری شخصاً درخواست عدم تست نماید، محصولات ارسال شده در صورت خرابی درونی (برد اصلی و عدم کارکرد) قابل عودت می باشند و خساراتی که بعد از تحویل توسط مشتری به دستگاه وارد شده و آنها را از شکل اصلی و سالم خود خارج می نمایند برعهده فروشگاه اینترنتی زاتوپا نبوده و محصول خریداری شده قابل عودت نمی باشد.

در صورت اعلام خرابی دستگاه، هزینه عودت آن به فروشگاه به عهده مشتری خواهد بود. اولویت با ارسال همان کالای خریداری شده اما نو برای مشتری می‌باشد . ارسال در تهران رایگان ولی شهرستان هزینه ارسال با مشتری در مقصد است. فقط در صورت اتمام محصول مشتری می‌تواند درخواست عودت وجه را نماید.

همچنین در صورت خرابی محصول خریداری شده، مشتری می‌تواند کالای خود را با کالایی دیگر با همان قیمت و یا بالاتر نیز تعویض نماید.

پیام در واتساپ