سوالات متداول

پاسخ پرسش‌های پرتکرار


خریداران می توانند درخواست بازبینی و امتحان کارایی محصول خریداری شده خود را قبل از ارسال به ایمیل info@za2pa.ir ارسال کنند. سپس تیم پشتیبانی کالای خریداری شده آنها را قبل از ارسال تست می کند تا از سلامت آن مطمئن گردند. تمامی کالاهای خریداری شده توسط مشتریان از لحاظ فیزیکی و ظاهری امکان بازبینی قبل از ارسال را دارند. به همین در صورت عدم وجود هرگونه نقصان در شکل ظاهری کالا و یا جعبه آن برای مشتریان ارسال می شوند. لذا فقط در صورت خرابی داخلی کالا (به معنی عدم کار کردن آن) و سالم بودن ظاهر و جعبه آن فقط تا 24 ساعت پس از دریافت توسط مشتری، امکان مرجوع کردن آن و بازگشت وجه وجود دارد. ظاهر فیزیکی تمامی کالاهای خریداری شده از لحاظ جعبه و بسته بندی کاملاً و به دقت بازبینی می شوند و هیچگونه کالای با ظاهر آسیب دیده برای مشتری ارسال نمی شود. فروشگاه اینترنتی زاتوپا هیچگونه مسوولیتی در قبال آسیب دیدگی بسته ها از طرف پست ندارد. لازم به ذکر است که در صورت خرابی درونی کالا (عدم کارکردن آن بدون آسیب فیزیکی) ، هزینه بازگرداندن آن به عهده فروشگاه اینترنتی زاتوپا می باشد.
خیر، مشتریان گرامی نیازمند پرداخت کامل وجه و دریافت کد رهگیری بوده تا کالا برای ایشان ارسال شود. فروشگاه اینترنتی زاتوپا دارای نماد الکترونیک بوده و این به معنی درستی و صحت کار این فروشگاه می باشد. این موضوع از طرف مراجع ذیصلاح بررسی شده و تحت نظر نیز می باشد.  
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. همچنین باید بلافاصله یک ایمیل به info@za2pa.ir بزنید و در آن شماره فاکتور و شماره پیگیری پرداخت خود را ذکر نمایید. تمامی اطلاعات فوق در پر.فایل شما در دسترس است. در نظر داشته باشید: این امکان فقط تا قبل از ارسال کالا برای شما فعال می باشد و بعد از ارسال کالا امکان لغو ارسال وجود ندارد.